Торгова марка

Ніжність та пристрасть – торгові марки та аромати 2013 року

Весна 2013 року увійде до світової історії моди з легким ароматом цитрусових фруктів, несучи в руках ніжну квіткову композицію з чайної троянди, ірису та магнолії. Саме ці нотки домінуватимуть у наймодніших парфумерних брендах.

Відома торгова марка Burberry здивує своїх шанувальниць новим ароматом, створеним спеціально для того, щоб підкреслити чарівну глибину жіночої натури. У флаконі парфуму Burberry Body творцям вдалося поєднати ніжні аромати яблука і персика, заправивши фруктовий салат міцним абсентом. Потім аромат огортає теплим запахом троянди, зеленого чаю та сандалу. Завершує композицію неймовірний шлейф ванілі та мускусу, який поглинає оточуючих насолодою чуттєвості та щастя.

Торгова марка «Delicate Rose» від Trussardi як справжня східна принцеса пахне дивовижним поєднанням жасмину та троянди з нотками яблука та лотоса. Саме так легко та повітряно пахне сама ніжність. Ці духи створювалися спеціально для того, щоб підкреслити силу жіночності, яка перебуває поза модою.

У 2013 році модно здійснювати навіжені вчинки та приймати несподівані рішення. Найкращим помічником у цьому стануть духи «Madly» від модного дому Kenzo. Спочатку цей аромат розбурхує яскравими нотами апельсина та рожевого перцю, потім плавно зачаровує запахом кедра, мускусу та ладану. І, зрештою, він назавжди заплітає у свої сіті п’янким запахом ванілі та квітів апельсина.

Чоловіки, бережіться! У 2013 році фатальні жінки набудуть подвійної сили! Адже їм на допомогу прийшли модні парфуми “Fan di Fendi Extreme” від модного будинку Fendi. Ці парфуми, як хороший роман, починаються легко і ненав’язливо ледь чутними нотками лимона і бергамота, потім пристрасті розгоряються, і в гру входить яскравий фонтан з ірису та жасмину. А кульмінація пристрасті з нестримного сплеску ванілі та кориці закрутить голови навіть найсильнішим гравцям.

Всесвітньо відома торгова марка Givenchy подбав як про красу аромату, так і стиль дизайну нових парфумів «Play For Her Arty Color Edition». Спочатку цей парфум розбурхує і збудить поєднанням бергамота з перцем, а потім охолоджує ніжними запахами екзотичних квітів Аміріса і Тіаре. І все це безумство триває під акомпанемент магнолії, сандалу та мускусу.

Найбільш музичний бренд 2013 року — торгова марка Le Bolshoi 2012 La Traviata був створений модним будинком Guerlain. Цей парфум створювався на честь опери Джузеппе Верді “Травіату”.  Так само як і в опері, у флаконі цих духів вирують неймовірні пристрасті, які поглинають без залишку яскравими та мелодійними композиціями жасмину, бергамоту, флердоранжу, ладану, ванілі та фіалки.

(с) Яна Кондратюк, 2013

Related Posts